تور دبی وقت سفارت آمریکا

تور دبی وقت سفارت آمریکا

تور دبی وقت سفارت آمریکا

مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور آمریکا را دارند، باید اقدام به اخذ ویزا آمریکا نمایند که با توجه به هدف از سفر به آمریکا، انواع مختلفی  از ویزا تعریف میشود که اطلاعات تکمیلی در این مورد را میتوانید در صفحه ی “وقت سفارت آمریکا” مشاهده فرمایید. حال به منظور اخذ ویزا آمریکا، در اولین مرحله باید نسبت به اخذ یک وقت مصاحبه از سفارت آمریکا اقدام شود تا پس از انجام مصاحبه، توسط افسر مسئول ویزا مشخص شود که متقاضی مورد نظر صلاحیت ورود به خاک کشور آمریکا را دارد یا خیر.

در این مورد هم لازم به ذکر است که به دلیل اینکه کشور آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد، لذا متقاضیان ویزا آمریکا باید به کشور دیگری جهت انجام مصاحبه مراجعه نمایند، یا به عبارت دیگر باید وقت سفارت آمریکا را در کشور ثالث اخذ نماید ( توردبی ویژه وقت سفارت آمریکا ). یکی از نقاطی که جهت انجام این امور مناسب است شهر دبی در کشور امارات میباشد.

این موضوع به این معنی میباشد که متقاضیان وقت سفارت آمریکا در دبی میبایست ابتدا اقدام به اخذ ویزا دبی نمایند تا بتوانند اجازه سفر به دبی را کسب نموده و سپس در تاریخ مورد نظر به دبی سفر کرده و در روز مصاحبه در سفارت حاضر شوند. در همین راستا آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران در تمامی مراحل فوق به ارائه خدمات ویژه میپردازد و از لحظه اخذ وقت سفارت آمریکا برای مسافران و پس از آن ارائه تور دبی و سپس پیکاپ ویزا آمریکا، در کنار مسافران خواهد بود.

همچنین آژانس گشت سفیران که دارای موجوز رسمی از سازمان گردشگری ایران بوده و خود مجری مستقیم تورهای مسافرتی میباشد، با ارائه ی تور ارزان دبی با بالاترین کیفیت، سعی در کاهش هزینه های مسافران دارد تا بتواند از هر لحاظ رضایت مشتریان را جلب نماید. حال در صورت تمایل جهت هماهنگی برای اخذ وقت سفارت و یا رزرو تور دبی ارزان میتوانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۴۵۴ تماس حاصل فرمایید.

تلفن: ۰۲۱۴۱۴۵۴

آدرس: تهران – عباس اباد ابتدای سرافراز پلاک ۵۵. برج دریای نور. طبقه ۳.واحد ۳۰۱

وقت سفارت آمریکا

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.