تور دبی وقت سفارت انگلیس

تور دبی وقت سفارت انگلیس

تور دبی وقت سفارت انگلیس

شهر دبی امارات مقصد مسافران و گردشگران بسیاری از اقصی نقاط دنیا میباشد که به قصد تفریح وارد این شهر میشوند. از کشور ایران هم مسافران زیادی با شرکت در تور دبی ، شهر دبی را به عنوان هدف گردش خود انتخاب میکنند. حال در این میان عده ای از متقاضیان ویزا انگلیس نیز تصمیم بر این میگیرند که امور مربوط به درخواست ویزا انگلیس را از شهر دبی و از سفارتخانه انگلیس در دبی انجام دهند.

تور دبی

سفارت انگلیس در تهران هم از اواخر سال ۹۴ فعال میباشد و میتوانند این امور را در سفارت انگلیس در تهران انجام دهند اما با این وجود هیچ محدودیتی وجود ندارد که متقاضی از کدام سفارت خانه در کدام شهر اقدام به اخذ ویزا انگلیس نماید. با توجه به همین موضوع آژانس یزدان گشت سفیران، جهت رفاه حال مسافران اقدام به برگزاری توردبی ویژه وقت سفارت انگلیس نموده تا علاوه بر اخذ وقت از سفارت انگلیس برای مسافران، مقدامات سفرشان را نیز در بهترین شرایط فراهم نماید.

وقت سفارت انگلیس

نکته ای که در اینجا لازم به ذکر است این است که، سفارت انگلستان همچون سفارت کانادا، نیاز به حضور متقاضی جهت انجام مصاحبه ی حضوری ندارد و متقاضی تنها برای حضور در مراکز انگشت نگاری سفارت انگلیس در دبی حاضر میشوند و مدارک از طریق کارگزار رسمی (یزدان گشت سفیران) برای سفارت ارسال میشود و نتیجه آن که اعلام موافقت یا مخالف سفارت با ویزا متقاضی است، از طریق ایمیل به اطلاع او میرسد و اعلام میشود که مدارکی که به سفارت ارسال شده آماده پیکاپ هستند.

پیکاپ ویزا انگلیس

حال پس از اعلام نتیجه شخص باید دوباره به دبی سفر کرده و مدارک را از سفارت بگیرد که البته در این مورد هم خدمات آژانس یزدان گشت سفیران تحت عنوان خدمات پیکاپ ویزا انگلیس از دبی به مسافران ارائه میشود و به این معنی میباشد که مدارک مربوط به پیکاپ مسافران در تهران از او تحویل گرفته میشود و پس از ارسال به کارگزار در دبی و تحویل مدارک اصلی از سفارت، کلیه آن مدارک دوباره در تهران به مسافر تحویل داده میشود که از این طریق موجب کاهش هزینه های مسافر میشود. شما جهت استفاده از این خدمات میتوانید با تلفن دفتر آژانس یزدان گشت سفیران به شماره ی ۰۲۱۴۱۴۵۴ تماس بگیرید.

تلفن: ۰۲۱۴۱۴۵۴

آدرس: تهران – عباس اباد ابتدای سرافراز پلاک ۵۵. برج دریای نور. طبقه ۳.واحد ۳۰۱

مراحل اخذ ویزا انگلیس

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.