تور دبی ویژه وقت سفارت انگلیس

تور دبی ویژه وقت سفارت انگلیس

تور دبی ویژه وقت سفارت انگلیس

دبی ۲۰امین شهر مدرن دنیا است که مردم دنیا از اقصی نقاط جهان در قالب تور دبی به این شهر سفر کرده تا از جاذبه های دیدنی این شهر دیدن کنند. سازه های خارق العاده دبی، مراکز خرید بزرگ دبی،مناطق دیدنی دبی، هتل های لوکس دبی، تفریحات جالب دبی، عجایب خیره کننده دبی و… همه و همه از جاذبه های این شهر هستند. البته اطلاعات دقیقتر در این مورد را میتوانید در صفحه تور دبی مشاهده کنید. علاوه بر جاذبه های گردشگری، شهر دبی جاذبه های تجاری نیز دارد و با برگزاری نمایشگاه های متنوع در زمینه های مختلف علاوه بر گردشگران، نظر بازرگانان و متخصصان را نیز به خود جلب می کند.

نمایشگاه خودرو دبی، نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی (نمایشگاه عرب هلث دبی)، نمایشگاه موبایل دبی، نمایشگاه وسایل الکترونیکی دبی (نمایشگاه جیتکس دبی)، بزرگترین فستیوال خرید خاورمیانه در دبی و… از جمله ی این نمایشگاه ها هستند. حال علاوه بر این مسافران، دسته ی دیگری از مسافران ایرانی نیز هستند که به قصد دیگری اقدام به رزرو تور دبی و سفر به شهر دبی میکنند. این دسته از مسافران، ایرانیان متقاضی ویزا آمریکا، کانادا و انگلیس هستند که با توجه به اینکه سفارتخانه ی این کشورها (به جز انگلیس) در ایران، امور مربوط به ویزا را انجام نمیدهند، به همین دلیل باید درخواست ویزا خود را از سفارت این کشور ها در دبی ویا شهر ها ویا حتی کشورهای دیگر ارائه دهند.

تور دبی

حال در همه این زمینه ها آژانس یزدان گشت سفیران به ارائه ی خدمات میپردازد؛ یعنی گردشگران و مسافران دبی میتوانند از تور دبی آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران استفاده کنند. همچنین متقاضیان بازدید از نمایشگاه های دبی میتوانند از خدمات تور نمایشگاهی دبی آژانس یزدان گشت سفیران استفاده کنند. متقاضیان وقت سفارت در دبی و پیکاپ ویزا از دبی هم میتوانند از خدمات وقت سفارت و پیکاپ ویزا آژانس یزدان گشت سفیران استفاده کنند.

ویزا مولتی ۵ ساله کانادا

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.