تور دبی ویژه وقت سفارت کانادا

تور دبی ویژه وقت سفارت کانادا

اطلاعات مهم

اطلاعات مهم برای تور دبی ویژه وقت سفارت کانادا :

۱- دبی با ایران اختلاف ساعتی معادل +۰۰:۳۰ دقیقه دارد یعنی ساعت ۱۱:۳۰  ظهر ایران می شود ساعت ۱۲ امارات دبی.

۲- واحد پول کشور امارات متحده عربی و دبی درهم امارات می باشد که حدود ۹۹۵ تومان ایران (به تاریخ ۱۳۹۵ فروردین) می باشد.

۳- در دبی پرداخت هایتان بصورت دلار نیز امکان پذیر است.

۴- هر ۱۰ درهم معادل ۲٫۷۲ دلار آمریکا می باشد.

۵- زبان رسمی در سطح شهر دبی عربی است اما زبان انگلیسی هم بطور گسترده استفاده می شود و با آشنایی به زبان انگلیسی مشکلی نخواهید داشت.

۶- لیست داروهای غیر مجاز در سفر به دبی امارات  را حتما و حتما مشاهده نمایید.

۷- برای تهیه دارو هایتان بجای تن دادن به دغدغه ها ترجمه نسخه و معطلی تو فرودگاه از هلال اهمر در دبی که متخصصین ایرانی در آن مشغولند دارو تهیه نمایید.

۸- آب و هوا دبی قابل پیشبینی می باشد و در طول سال تقریبا خبری از باران نیست.

۹- از ماه نوامبر تا آوریل با هوای گرم و خوشایندی در طول روز و شب را دبی دارا می باشد.

۱۰- از ماه مه تا حدود شش ماه بعد آن تا حدودا نوامبر آب و هوای آن دارای گرمایی طاقت فرسا می باشد.

تور دبی ویژه وقت سفارت کانادا

مراکز خرید در دبی : دبی مرکز خرید خاورمیانه به شمار می رود که در آن می توانید در تور دبی کلیه مایحتاج خود را تهیه نمایید. در این مراکز خرید انواع برند های مختلف از سراسر حهان وجود دارند و به دلیل اینکه در دبی مالیات فروش اخذ نمی شود و حقوق گمرکی پائینی هنگام ورود کالا به کشور دریافت می شود، لذا قیمت بسیاری ازکالاها برابر با قیمت آنها در کشور مبدا و یا پایین تر می باشد و خرید شما را آسان تر می کند.

در کلیه مراکز خرید و فروشگاه های دبی سیستم تهویه مطلوب، کافی شاپ و رستوران به چشم می خورد و گردشگران در تور دبی می توانند علاوه بر خرید از صرف غذاهای لذیذ نیز لذت ببرند. معمولا در زمستان فستیوال خرید در دبی برگزار می شود و فرصت بسیار مناسبی برای کسانی است که علاقه مند به خرید تور دبی می باشند. اکثر مراکز خرید بصورت یکسره از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز بوده ولی در روزهای جمعه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ۱۰ شب می باشد.

آب و هوا دبی ( تور دبی ویژه وقت سفارت کانادا ) : دبی یکی از شهر های صحرایی می باشد که هوایی گرم آفتابی دارد، دمای دبی معمولا تا بیش از ۴۰ درجه سانتی گراد می رسد و میزان بارندگی آن در سال تقریبا ۱۵۰ میلی متر است.

آب و هوای دبی خشک و گرمسیری بوده و حتی در شب های زمستان نیز آن چنان سرد نمی شود. ماه های ژوئن تا سپتامبر گرمترین ماه های سال در باره دبی می باشند و درجه حرارت دریا در فصل تابستان تا ۳۵ نیز درجه می رسد که برای شنای مسافران توردبی کمی گرم است. ماه های دسامبر تا فوریه خنک ترین ماه های سال در دبی هستند و دمای هوا در این ماه ها تا ۲۰ درجه کاهش میابد.

رطوبت هوا در فصل زمستان در دبی تقریبا تا ۶۰% می رسد و درجه حرارت دریا معمولا ۲۰ درجه سانتیگراد است و می توان برای شنا کردن در تور دبی به دریا رفت. فرهنگ دبی : فرهنگ درباره دبی ریشه مستحکمی در سنت اسلامی اعراب دارد ولی در آن بسیاری از فرهنگ ها با عقاید اعراب متفاوت است که می توان به ادیان و مذاهب مختلف در آن به چشم می خورد که هر کس جدای از هر مذهب و دینی که دارد می تواند در این شهر آزادانه زندگی کند.

در دبی ورزش هایی مانند: شتر سواری، نهج سواری، شکار باشاهین نیز بسیار رواج دارد که برای مسافران تور دبی بسیار جالب می باشد، همچنین فرهنگ عرب در شعر، رقص، ترانه‌ها و هنرهای سنتی بسیار تحسین شده است و مراسم ها وجشن های باشکوهی نیز برگزار می کنند. زبان دبی : زبان مردم دبی عرب می باشد ولی مردم آن زبان های دیگری مانند: انگلیسی، هندی، مالایی و اردو نیز صحبت می کنند. زبان انگلیسی در این شهر بسیار رواج دارد و می توان به راحتی با این زبان در آنجا به کار و تجارت پرداخت. مذهب رسمی درباره دبی اسلام است و در سطح گسترده ای نیز اجرا می شود.

تلفن: ۰۲۱۴۱۴۵۴

آدرس: تهران – عباس اباد ابتدای سرافراز پلاک ۵۵. برج دریای نور. طبقه ۳.واحد ۳۰۱

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.