وقت سفارت انگلیس در تهران

وقت سفارت انگلیس در تهران

کشور انگلستان همچون دیگر کشورها در خارج از خاک کشور خود، سفارتخانه داشته و با ارائه‌ی وقت سفارت انگلیس به امور صدرو ویزا برای متقاضیان دریافت ویزا انگلیس در خاک همان کشور، رسیدگی می‌کنند.

با توجه به اینکه از تاریخ ۸ آذر ۱۳۹۰ که فعالیت سفارت انگلستان در تهران به حالت تعلیق درآمده بود، سفارت سوئد در تهران حافظ منافع انگلیس قرار گرفت، اما امور مربوط به صدور ویزا انگلیس از طریق سفارت سوئد صورت نمی‌گرفت.

لذا متقاضیان ایرانی ویزا انگلیس باید به سفارتخانه‌های انگلیس واقع در کشورهای دیگر مراجعه کرده، و نسبت به درخواست ویزا انگلستان اقدام می‌کردند.

به همین دلیل در گذشته خدمات اخذ ویزا انگلیس از شهرهای آنکارا و استانبول در ترکیه و همینطور دبی و ابوظبی در امارات انجام می‌شد.

آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران جهت رفاه حال مسافران، در تمامی مراحل اخذ ویزا انگلیس (مشاوره تخصصی جهت اخذ ویزا انگلیس – وقت سفارت انگلیس – تکمیل و ترجمه مدارک مورد نیاز سفارت انگلیس – برگزاری تور ویژه وقت سفارت انگلیس – خدمات پیکاپ ویزا انگلیس) در کنار مسافران حضور داشت و در این زمینه به ارائه‌ی خدمات می‌پرداخت.

اکنون دیگر نیازی به طی کردن همه مراحل ذکر شده برای اخذ ویزا انگلیس نیست،

چرا که با مذاکرات صورت گرفته بین ایران و انگلستان، حصول توافقنامه مشترک منجر به بازگشایی سفارت انگلیس در تهران و بطور متقابل شروع به کار مجدد سفارت ایران در انگلستان شد.

لذا از تاریخ ۵ اسفند ۹۴ ، با بازگشایی سفارت انگلیستان در تهران، رسماً به وضعیت حفاظت منافع پایان داده و سفارت انگلیس به صورت مستقیم و از طریق کارداران غیرمقیم خود روابط دوجانبه را دنبال می‌کنند،

و کار بررسی مدارک برای صدور ویزا در بخش کنسولی سفارت انگلیس در تهران انجام می‌گیرد.

به همین دلیل دیگر نیازی به سفر به کشورهای ثالث جهت ثبت درخواست ویزا نیست، و می‌توان امور مربوط به ویزا را از تهران انجام داد.

در همین راستا آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران کلیه خدمات مربوط به اخذ ویزا انگلیس از تهران را به متقاضیان مورد نظر ارائه می‌دهد.

نکته‌ی قابل ذکر این است که دفتر ویزا انگلیس تنها در شهر تهران بوده و در هیچ یک از شهرهای ایران دفتر دیگری ندارد،

و کلیه خدمات مربوط به ویزا انگلیس از دفتر ویزای انگلیس در تهران انجام می‌پذیرد.

نکته‌ی دیگر این است که کلیه‌ی متقاضیان انواع ویزا انگلیس برای اخذ ویزا ملزم به انگشت نگاری در تهران هستند،

و برای انجام انگشت نگاری باید از پیش اقدام به اخذ وقت انگشت نگاری انگلیس نمایند، که آژانس یزدان گشت سفیران در این زمینه جهت اخذ وقت سفارت انگلیس برای انگشت نگاری، مسافران را یاری خواهد کرد.

خدمات مربوط به اخذ ویزا انگلیس شامل:

تکمیل فرم ویزا انگلیس – اخذ وقت سفارت انگلیس – انگشت نگاری – واریزی سفارت انگلیس و مشاوره کامل جهت اخذ ویزا انگلیس توسط آژانس یزدان گشت سفیران انجام می‌پذیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وقت سفارت انگلیس و مراحل کامل اخذ ویزا انگلیس بر روی لینک “وقت سفارت انگلیس” کلیک کنید.

جهت اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران با شماره تلفن ۴۱۴۵۴-۰۲۱ (بخش خدمات وقت سفارت انگلیس یزدان گشت سفیران) تماس بگیرید.

تلفن: ۰۲۱۴۱۴۵۴

آدرس: تهران – عباس اباد ابتدای سرافراز پلاک ۵۵. برج دریای نور. طبقه ۳.واحد ۳۰۱

 

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.