ویزا کانادا

ویزا کانادا :  کشور کانادا مانند اکثر کشور های دنیا برای مسافرانی که قصد ورود به آن کشور را دارند ویزا صادر میکند و بدون ویزا از ورود افراد به خاک آن کشور ممانعت میشود. برای سفر به کانادا ویزایی که برای مسافر صادر میشود با توجه به هدف از سفر به کانادا به انواع مختلفی تقسیم میشود و علاوه بر این نوع دسته بندی ویزاهای کانادا با توجه به مدت اعتبار ویزا و نوع ورود و خروج به کانادا به چند نوع ویزا دسته بندی میشود.

ویزا کانادا

با توجه به تصمیم جدید سفارت کانادا، این کشور اقدام به صدور ویزا چند بار ورود ویا اصطلاحاً ویزای مالتی کانادا مینماید، که البته سفارت کانادا شرایط خاصی نیز برای این نوع ویزا قائل شده است. مشاورین و متخصصین ویزا و وقت سفارت یزدان گشت سفیران با توجه به تجربه ی زیاد در این زمینه و آگاهی کامل از شرایط مشخص شده از طرف سفارت کانادا ، در این مورد متقاضیان اخذ ویزا کانادا را راهنمایی میکند.

با مطالعه پرونده، نقاط قوت و ضعف پرونده را مشخص کرده تا و در صورت پذیرش پرونده ی شخص، بصورت تضمینی اقدام به اخذ ویزا کانادا مینماید و حتی اگر یک درصد هم سفارت با ویزای شخص موافقت نکند، تمام هزینه ی ویزا به شخص بازگردانده میشود؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه میتوانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۴۵۴ تماس حاصل فرمایید و همچنین میتوانید جهت مطالعه ی اطلاعات کامل در مورد وقت سفارت کانادا و ویزا کانادا، به صفحه ی وقت سفارت کانادا در همین سایت مراجعه فرمانید.

حال با توجه به اینکه سفارت کانادا در ایران فعال نبوده و امور مربوط به صدور ویزا کانادا نمیتواند از ایران انجام شود، لذا متقاضیان سفر به این کشور باید به یکی از سفارتخانه های کانادا واقع در کشورهای دیگر مراجعه نمایند که یکی از این مراکز سفارت کانادا در شهر دبی در کشور  امارات میباشد. آژانس یزدان گشت سفیران در این مورد هم با برگزاری تور دبی ویژه وقت سفارت کانادا شرایط حضور مسافران در دبی را فراهم میکند تا مسافر بدون هیچ گونه مشکلی جهت انجام انگشت نگاری در مرکز انگشت نگاری کانادا حاضر شود و اقدام به ثبت درخواست ویزا کانادا نماید.

همین حالا شروع کنید: مراحل اخذ ویزای کانادا

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.