پیکاپ ویزای کانادا از استانبول

پیکاپ ویزای کانادا از استانبول

پیکاپ ویزای کانادا از استانبول

قبل از هر توضیحی راجع به پیکاپ ویزا کانادا، لازم به ذکر است که عزیزانی که با موضوع پیکاپ ویزا کانادا آشنایی دارند و قصد اطلاع از خدمات پیکاپ ویزا کانادا را دارند بر روی لینک “خدمات پیکاپ ویزا کانادا” کلیک کرده تا از خدمات، شرایط، مراحل و توضیحات تخصصی پیکاپ ویزا کانادا مطلع شوند.

پیکاپ ویزا آخرین مرحله در روند اخذ ویزا کانادا محسوب میشود. کسانی که قصد سفر به کشور کانادا را دارند، چه قصد مهاجرت و چه مقصود غیر مهاجرتی، نیاز به اخذ ویزا مربوطه از سفارت کانادا را دارند؛ که به منظور اخذ ویزا کانادا نیاز به پر کردم فرم مربوط به آن را دارند و سپس باید نسبت به اخذ وقت سفارت کانادا اقدام کنند.

البته لازم به ذکر است که جهت اخذ ویزا کانادا نیاز به حضور متقاضی در سفارت کانادا برای مصاحبه نیست و تنها مدارک متقاضی ویزا کانادا به سفارت ارسال میشود و شخص متقاضی تنها جهت انگشت نگاری در مراکز انگشت نگاری سفارت کانادا حاضر می آمد. این مراحل همگی مربوط به وقت سفارت کانادا بوده که اطلاعات کامل تر راجع به وقت سفارت کانادا را در لینک “وقت سفارت کانادا” میتوانید مشاهده کنید.

حال پس از تحویل مدارک به سفارت کانادا و انجام انگشت نگاری، شخص به کشور بازمیگردد و منتظر جواب سفارت کانادا میماند که آیا با درخواست ویزا او موافقت شده یا خیر؛ جواب سفارت از طریق ایمیل به متقاضی اعلام میشود. حال مرحله پیکاپ ویزا از اینجا آغاز میشود به این صورت که پس اعلام جواب ویزا از طرف سفارت کانادا، شخص متقاضی چه ویزا شده باشد و چه ویزا نشده باشد باید به همان شهری که از آنجا نسبت به اخذ وقت سفارت کانادا اقدام کرده بود، سفر کرده و مدارکی که به سفارت تحویل شده بود را پس بگیرد

مهمترین مدرکی که به سفارت تحویل داده شده همان پاسپورت فرد متقاضی است. حال اگر خود شخص بخواهد برای انجام این کار اقدام کند متحمل هزینه ی سنگینی چون رزرو پرواز و هتل برای سفر به آن شهر و اقامت ۱ روزه خواهد شد؛ لذا آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران بدین منظور برای رفاه حال مسافران خدمتی تحت عنوان پیکاپ پاسپورت کانادا به مسافران ارائه میدهد. این نکته لازم به ذکر است که چون هدف از تحویل پاسپورت به سفارت جهت درج مهر ویزا در پاسپورت است، این خدمت تحت عنوان هم پیکاپ ویزا کانادا هم معرفی میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مراحل، شرایط و توضیحات تکمیلی پیکاپ ویزا کانادا بر روی لینک “پیکاپ ویزا کانادا” کلیک کنید.

تلفن: ۰۲۱۴۱۴۵۴

آدرس: تهران – عباس اباد ابتدای سرافراز پلاک ۵۵. برج دریای نور. طبقه ۳.واحد ۳۰۱

پیکاپ ویزای کانادا از استانبول

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.