تور دبی ویژه وقت سفارت آمریکا

تور دبی ویژه وقت سفارت آمریکا

تور دبی ویژه وقت سفارت آمریکا

اخذ وقت سفارت آمریکا یکی از مراحل دریافت ویزا آمریکا میباشد؛ به این معنی که کسانی که قصد سفر به آمریکا دارند، باید برای ورود به خاک آمریکا، این اجازه را تحت عنوان ویزا آمریکا اخذ نمایند. برای اخذ ویزا آمریکا، ابتدا متقاضی باید با یکی از افسران آمریکایی مسئول ویزا که در سفارتخانه های این کشور حضور دارند مصاحبه کرده و مدارک لازم را به آنها ارائه دهند تا اجازه ی ورود به آمریکا را دریافت کنند.

کشور آمریکا در نقاط مختلف دنیا سفارتخانه دارد تا امور مربوط به ویزا را برای مردم سایر کشورها انجام دهند اما با توجه به اینکه سفارت آمریکا در ایران فعال نمیباشد و سفارت سوئیس هم که حافظ منافع آمریکا در ایران است، امور مربوط به ویزا این کشور را انجام نمیدهد، لذا متقاضیان ویزا آمریکا باید وقت مصاحبه را از سفارتخانه ی آمریکا در دیگر کشور ها اخذ نمایند که یکی از این نقاط، کشور امارات و شهر دبی میباشد که متقاضیان میتوانند در قالب یک تور دبی ویژه وقت سفارت آمریکا به این شهر شفر کنند.

تور دبی – یزدان گشت سفیران

در این مورد آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران کلیه ی خدمات مربوط به مشاوره اخذ ویزا ، اخذ وقت سفارت آمریکا ، برگزاری تور دبی ، پیکاپ ویزا آمریکا از دبی و… را با بالاترین کیفیت به مسافران خود ارائه میدهد تا شرایط مطلوب را جهت حضور مسافر جهت انجام مصاحبه و اخذ ویزا آمریکا را برای متقاضیان فراهم نماید.

آژانس مسافرتی گشت سفیران با کادر اجرایی مجرب و در اختیار داشتن قویترین کارگزاران خارجی جای هیچ نگرانی را برای مسافران عزیز باقی نگذاشته است و در همین راستا کلیه ی مجوز های لازم را از سازمان گردشگری ایران جهت برگزاری تور دبی ویژه سفارت آمریکا و مجوز حمل پاسپورت از اداره گذرنامه را اخذ نموده است. شما میتوانید جهت ثبت درخواست اخذ وقت سفارت آمریکا ، رزرو تور دبی و یا درخواست پیکاپ ویزا آمریکا از دبی، با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۴۵۴ تماس بگیرید. شما همچنین میتوانید جهت مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد ویزا آمریکا و وقت سفارت آمریکا، صفحه ی وقت سفارت آمریکا از همین سایت را مشاهده نمایید.

تور فصلی ایتالیا

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.