پیکاپ ویزا B1، B2 آمریکا در دبی

پیکاپ ویزا B آمریکا در دبی

پیکاپ ویزا B آمریکا در دبی

مراحل گرفتن ویزا آمریکا: پرکردن فرم برای گرفتن وقت مصاحبه، گرفتن وقت سفارت آمریکا برای مصاحبه و در نهایت پیکاپ ویزای آمریکا می باشد. مراحل ارسال پاسپورت به سفارت و الصاق ویزا در پاسپورت، پیکاپ ویزا آمریکا ( pickup passport ) نامیده می شود. انواع ویزا برای آمریکا: پیکاپ ویزا توریستی، پیکاپ ویزا دانشجویی و پیکاپ ویزا کاری می باشد. پیکاپ ویزا آمریکا از  دبی انجام می شود و شما عزیزان می توانید مدارک خود را به دبی ارسال کنید که این کار به صورت حضوری و یا غیر حضوری انجام می شود.

سفارت از طریق ایمیل تصمیم خود را در مورد ویزا متقاضی اطلاع می دهد که در صورت موافقت با ویزا، متقاضی باید هر چه سریعتر پاسپورت خود را جهت الصاق ویزا به سفارت ارسال کند. در صورت عدم موافقت سفارت با ویزا متقاضی، وی باید علت مردود شدن را بیابد و علت را رفع نماید و دوباره برای ویزا اقدام نماید. این نوع ویزا مدارک زیر را شامل می شود: اصل پاسپورت , برگه زرد یا صورتی , وکالت نامه , برگه تائیدیه قرار ملاقات ( APPOINTMENT CONFIRMATION ) , برای ویزای B1 ارسال دعوت نامه کنگره نیز توصیه می شود.

پیکاپ ویزا آمریکا یزدان گشت سفیران

شما عزیزان می توانید این مدارک را شخصا یا از طریق خود آژانس ارسال نمایید. زمان لازم برای آماده شدن پرونده ها بین ۱ تا ۲ هفته کاری و متغیر می باشد. شما می توانید از خدمات دیگر آژانس یزدان گشت برای وقت سفارت آمریکا نیز استفاده نمایید. ویزا های دیگر آمریکا شامل: ویزای B2- به منظور بازدید اماکن تفریحی، ملاقات دوستان و خویشاوندان و یا معالجه و درمان پزشکی ( توریست )، ویزای B1- به منظور شرکت در یک جلسه کاری، کنگره و کنفرانس و یا گذراندن یک دوره آموزشی کوتاه مدت ( بیزنس ویزیتور ).

ویزای F1- به منظور تحصیل در دانشگاه ها و موسسات علمی ( دانشجو )، ویزای F2- متقاضیان ویزای F1 می توانند همسر و فرزند زیر ۲۱ سال خود را نیز همراه خود به آمریکا ببرند، ویزای J1- به منظور شرکت در دوره آموزشی طولانی مدت (بیش از ۶ ماه)، تحقیقات علمی و یا فرصت مطالعاتی ( اکسچنج ویزیتور یا دانشجوی تبادلاتی )، ویزای J2- متقاضیان ویزای J1 نیز می توانند همانند دانشجویان، همسر و فرزند زیر ۲۱ سال خود را همراه خود به آمریکا ببرند، ویزای M1- به منظور گذراندن دوره های عملی فنی حرفه ای و هنری ( هنرجو )، ویزای K1- متقاضی ویزای نامزدی یا ازدواج و … می باشد.

تلفن: ۰۲۱۴۱۴۵۴

آدرس: تهران – عباس اباد ابتدای سرافراز پلاک ۵۵. برج دریای نور. طبقه ۳.واحد ۳۰۱

لینک های مرتبط:

Leave A Reply

Your email address will not be published.