پیکاپ ویزا F آمریکا در دبی

پیکاپ ویزا F آمریکا در دبی

پیکاپ ویزا F آمریکا در دبی

مراحل ارسال پاسپورت به سفارت و الصاق ویزا در پاسپورت، پیکاپ پاسپورت یا ویزا ( pickup passport ) نامیده می شود. مراحل گرفتن ویزا آمریکا: پرکردن فرم برای گرفتن وقت مصاحبه، گرفتن وقت سفارت آمریکا برای مصاحبه و در نهایت پیکاپ ویزا آمریکا می باشد. انواع ویزا برای آمریکا: پیکاپ ویزا توریستی، پیکاپ ویزا دانشجویی و پیکاپ ویزا کاری می باشد. پیکاپ ویزا F1، F2 برای آمریکا از دبی انجام می شود و شما عزیزان می توانید مدارک خود را به دبی ارسال کنید که این کار به صورت حضوری و یا غیر حضوری انجام می شود.

سفارت از طریق ایمیل تصمیم خود را در مورد ویزا متقاضی اطلاع می دهد که در صورت موافقت با ویزا، متقاضی باید هر چه سریعتر پاسپورت خود را جهت الصاق ویزا به سفارت ارسال کرده و در صورت عدم موافقت سفارت با ویزا متقاضی وی باید علت مردود شدن را بیابد و آن را رفع نماید و دوباره برای ویزا اقدام کند. شما عزیزان می توانید مدارک خود را که شامل: اصل پاسپورت , برگه زرد یا صورتی , وکالت نامه , برگه تائیدیه قرار ملاقات ( APPOINTMENT CONFIRMATION ) , کپی برگهI-20 , کپی I-901 , کپی برگه ADMISSION LETTER , ایمیل LATE ARRIVAL ( در صورت لزوم ) می باشد را ارسال نمایید.

پیکاپ ویزا F آمریکا در دبی

مدت زمان آماده شدن پرونده ها نیز بین ۱ تا ۲ هفته کاری متغیر است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تور و یا گرفتن وقت سفارت با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۴۵۴ آژانس یزدان گشت سفیران تماس بگیرید. از دیگر ویزا ها برای آمریکا می توان به: ویزای E2- به منظور سرمایه گذاری وارد آمریکا، ویزای H1B- به منظور کار کردن در آمریکا ( از یکی از سازمان ها یا شرکت های آمریکایی دعوت به کار شده اید. )، ویزای H2A- کشاورزان فصلی، ویزای H2B- کارگران موقت، ویزای H3- آموزش کودکان معلول،

ویزای L- کار در شعبه آمریکایی شرکتی که هم اکنون در آن مشغول به کارید، ویزای O- ویزای افرادی با توانایی های خارق العاده، ویزای P1- ورزشکارانی که قصد شرکت در مسابقه را دارند، ویزای P2- هنرمندان مبادلاتی، ویزای P3- هنرمندانی که قصد اشاعه یا نمایش هنر خود را دارند، ویزای Q1- کسانی که قصد شرکت در یا برنامه فرهنگی بین المللی مبادلاتی را دارند و … اشاره کرد. خدمات ویژه آژانس یزدان گشت شامل: پرداخت هزینه کلیه خدمات بصورت اقساط بلند مدت خواهد بود، پرداخت اقساط، رزرو پرواز تک * رزرو پرواز های بین المللی، رزرواسیون پرواز و رزور هتل می باشد.

تلفن: ۰۲۱۴۱۴۵۴

آدرس: تهران – عباس اباد ابتدای سرافراز پلاک ۵۵. برج دریای نور. طبقه ۳.واحد ۳۰۱

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.